جملات عاشقانه


****I LOVE YOU****




موقع Delete خاطراتت؛


ذهنم Error ميدهد؛فكر كنم هنوز فايل دوست داشتنت درحال اجراست...







ناصحا بيهوده ميگویی كه دل بردار از او،

 

 

من به فرمان دلم كی دل به فرمان من است...‎؟

 




گاهی میتوان تمام زندگی را در آغوش گرفت


اگــــــــــــــــــــــــــــــــــر


تمام زندگی ات یکــــــــــــــــ نفــــــــــر باشد

 
 
 



حالا كه رفته ای ساعت ها به اين می انديشم


من كه گفته بودم:بی تو ميميرم؛خدا يادش رفته مرا بكشد ياتو قرار است كه برگردی...








مهر هم درحال رفتن است؛

 

 

اما قلبم هنوز تير نبودنت راميكشد...

 

 

 

 



 

هيچ قطاری از اينجا نميگذرد

 

 

تنها نشسته ام وقطارمی آفرينم؛

 

 

   نمیشنوی سرم دارد سوت ميکشد ازنبودنت...

 

 

 




تمام خوبـــــی حس مالکیتـــــــ اینه که


از کســــی که دوسشـــــــ داری بپرسی تــــــــــو مال کی هستی؟!


و اون بدون معطلی بگه

 




باور کن!


کار من نیست ،


کار دِل است


دِلم


جایی میان نَفَس هایَت


گیر کرده است

 

 

 

 




چه می شود


یک روز


تمام دارایی نگاهت را


به نامم کنی؟

 

 

 

 

 

در خاطری که ” تویـــی ” دیگران فراموشند ،

 

بگذار در گوشت بگویم

 

میـــخواهــمــــــــت ” …

 

این خلاصه ی ،

 

تمام حرفای عاشقــــانه دنـــیاست …!!!

 

 

 

 

 

دستت که بلرزد اشتباه می نویسی

 

پایت که بلرزد اشتباه می روی

 

دلت که بلرزد…

 

وامصیبتا…

 

 

 




احساس است…


مزرعــــه که نیست...



هـــــی شخـــمش میـــــزنی بی وجــــدان
!

 
 
 
اس ام اس


اونی که میدونه

با یه اس ام اس یا زنگش

میتونه کل حالتو عوض کنه

اما اینو دریغ کنه ازت !

 خیلی...

 

 




احساس است…


مزرعــــه که نیست...



هـــــی شخـــمش میـــــزنی بی وجــــدان
!

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 26 مهر 1392برچسب:,ساعت 12:50 توسط ZAHRA| |


Power By: LoxBlog.Com